Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i dróg wojewódzkich zarz?dzanych i powierzonych do utrzymania PZD Pszczyna w sezonie 2018/2019

Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynia

Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynia

Pszczyna

Dodano: Wtorek, 18 września 2018 r.

Termin: Środa, 26 września 2018 r. godz. 09:00

Og?oszenie nr 618666-N-2018 z dnia 2018-09-18 r.
Powiatowy Zarz?d Dróg w Pszczynie: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i dróg wojewódzkich zarz?dzanych i powierzonych do utrzymania PZD Pszczyna w sezonie 2018/2019
OG?OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us?ugi
Zamieszczanie og?oszenia: Zamieszczanie obowi?zkowe
Og?oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó?finansowanego ze ?rodków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog? ubiega? si? wy??cznie zak?ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia?alno??, lub dzia?alno?? ich wyodr?bnionych organizacyjnie jednostek, które b?d? realizowa?y zamówienie, obejmuje spo?eczn? i zawodow? integracj? osób b?d?cych cz?onkami grup spo?ecznie marginalizowanych
Nie

Nale?y poda? minimalny procentowy wska?nik zatrudnienia osób nale??cych do jednej lub wi?cej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni? 30%, osób zatrudnionych przez zak?ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ?CY
Post?powanie przeprowadza centralny zamawiaj?cy
Nie
Post?powanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj?cy powierzy?/powierzyli przeprowadzenie post?powania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj?cy powierzy?/powierzyli prowadzenie post?powania:
Post?powanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj?cych
Nie

Je?eli tak, nale?y wymieni? zamawiaj?cych, którzy wspólnie przeprowadzaj? post?powanie oraz poda? adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Post?powanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj?cymi z innych pa?stw cz?onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania post?powania wspólnie z zamawiaj?cymi z innych pa?stw cz?onkowskich Unii Europejskiej – maj?ce zastosowanie krajowe prawo zamówie? publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarz?d Dróg w Pszczynie, krajowy numer identyfikacyjny 27629196300000, ul. ul. Sygiety?skiego 20 , 43200 Pszczyna, woj. ?l?skie, pa?stwo Polska, tel. 32 212-80-68, e-mail pzd.pszczyna@gmail.com, faks 32 212-80-69.
Adres strony internetowej (URL): www.pzd.powiat.pszczyna.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo?na uzyska? dost?p do narz?dzi i urz?dze? lub formatów plików, które nie s? ogólnie dost?pne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ?CEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorz?dowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je?eli dotyczy):
Podzia? obowi?zków mi?dzy zamawiaj?cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania post?powania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania post?powania z zamawiaj?cymi z innych pa?stw cz?onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj?cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie post?powania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie post?powania odpowiadaj? pozostali zamawiaj?cy, czy zamówienie b?dzie udzielane przez ka?dego z zamawiaj?cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta?ych zamawiaj?cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe?ny i bezpo?redni dost?p do dokumentów z post?powania mo?na uzyska? pod adresem (URL)
Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona b?dzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pzd.powiat.pszczyna.pl

Dost?p do dokumentów z post?powania jest ograniczony - wi?cej informacji mo?na uzyska? pod adresem
Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu nale?y przesy?a?:
Elektronicznie
Nie
adres


Dopuszczone jest przes?anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes?anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Powiatowy Zarz?d Dróg w Pszczynie, ul. Sygiety?skiego 20, 43-200 Pszczyna, Sekretariat Parter

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narz?dzi i urz?dze? lub formatów plików, które nie s? ogólnie dost?pne
Nie
Nieograniczony, pe?ny, bezpo?redni i bezp?atny dost?p do tych narz?dzi mo?na uzyska? pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj?cego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i dróg wojewódzkich zarz?dzanych i powierzonych do utrzymania PZD Pszczyna w sezonie 2018/2019
Numer referencyjny: PZD-ZP-WM.2711.49.2018
Przed wszcz?ciem post?powania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Us?ugi
II.3) Informacja o mo?liwo?ci sk?adania ofert cz??ciowych
Zamówienie podzielone jest na cz??ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu mo?na sk?ada? w odniesieniu do:

Zamawiaj?cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ??cznie nast?puj?cych cz??ci lub grup cz??ci:

Maksymalna liczba cz??ci zamówienia, na które mo?e zosta? udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko??, zakres, rodzaj i ilo?? dostaw, us?ug lub robót budowlanych lub okre?lenie zapotrzebowania i wymaga? ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre?lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us?ug? lub roboty budowlane: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w Gminie Pszczyna, Mied?na i Suszec (wg wykazu Za??czniki nr 3C, 3D, 3E) zarz?dzanych przez PZD Pszczyna i dróg wojewódzkich DW 931, 933, 935, 938, 939 powierzonych do utrzymania przez PZD Pszczyna w sezonie 2018/2019(wg wykazu Za??cznik nr 3A i 3B). W przypadku dróg powiatowych Zamawiaj?cy b?dzie wykonywa? przedmiot zamówienia ?rodkami i si?ami w?asnymi. Wykonawca b?dzie realizowa? zadania z zakresu zimowego utrzymania na drogach powiatowych na wyra?ne polecenie koordynatora ZUD i na drogach przez niego wskazanych. - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych o d?ugo?ci: • W Gminie Pszczyna 73,85 km • W Gminie Mied?na 35,04 km • W Gminie Suszec 3,91 km zarz?dzanych przez PZD Pszczyna w sezonie 2018/2019 - Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich o ??cznej d?ugo?ci 84,6 km - DW 931, 933, 935, 938, 939 powierzonych do utrzymania przez PZD Pszczyna w sezonie 2018/2019 - Zimowe utrzymanie chodników w ci?gu dróg powiatowych o d?ugo?ci: • W Gminie Pszczyna 27,65 km • W Gminie Mied?na 16,31 km • W Gminie Suszec 1,2 km zarz?dzanych przez PZD Pszczyna w sezonie 2018/2019 - Zimowe utrzymanie chodników w ci?gu dróg wojewódzkich o ??cznej d?ugo?ci 40,7 km - DW 931, 933, 935, 938, 939 powierzonych do utrzymania przez PZD Pszczyna w sezonie 2018/2019 Szczegó?owe okre?lenie przedmiotu zamówienia zawiera kosztorys ?lepy oraz specyfikacja techniczna. Zakres rzeczowy, lokalizacja, dróg powiatowych w tym chodników i dróg wojewódzkich przedstawia ZA??CZNIK nr 3A, 3B, 3C, 3D, 3E.

II.5) G?ówny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90630000-2


II.6) Ca?kowita warto?? zamówienia (je?eli zamawiaj?cy podaje informacje o warto?ci zamówienia):
Warto?? bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa ca?kowita maksymalna warto?? w ca?ym okresie obowi?zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje si? udzielenie zamówie?, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre?lenie przedmiotu, wielko?ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan? udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane b?dzie zamówienie lub okres, na który zosta?a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta? ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi?cach: lub dniach:
lub
data rozpocz?cia: lub zako?czenia: 2019-04-15
Okres w miesi?cach Okres w dniach Data rozpocz?cia Data zako?czenia
2019-04-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA?U W POST?POWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre?lonej dzia?alno?ci zawodowej, o ile wynika to z odr?bnych przepisów
Okre?lenie warunków: Zamawiaj?cy nie okre?la szczegó?owych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre?lenie warunków: Zamawiaj?cy nie okre?la szczegó?owych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno?? techniczna lub zawodowa
Okre?lenie warunków: a) Wykonawca musi wykaza?, ?e wykona?, a w przypadku ?wiadcze? okresowych lub ci?g?ych równie? wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed up?ywem terminu sk?adania ofert, a je?eli okres prowadzenia dzia?alno?ci jest krótszy – w tym okresie minimum jedn? us?ug? zwi?zan? z zimowym utrzymaniem dróg publicznych krajowych lub wojewódzkich lub powiatowych lub gminnych na kwot? minimum 275.000,00 z? brutto, oraz do??czy? dowody, czy zosta?a wykonana lub jest wykonywana nale?ycie. Wykonawcy wspólnie ubiegaj?cy si? o udzielenie niniejszego zamówienia musz? wykaza? ?e jeden z nich spe?nia ww. warunek samodzielnie. b) Wykonawca musi mie? do dyspozycji co najmniej: • piaskarko-solarka z no?nikiem wyposa?onym w p?ug hydrauliczny oraz lokalizator GPS – min. 6 szt. • p?ug hydrauliczny z no?nikiem wyposa?onym w lokalizator GPS – min. 4 szt. • p?ug wirnikowy wyposa?ony w lokalizator GPS – min. 1 szt. • sprz?t do od?nie?ania i posypywania chodników o rzeczywistej masie ca?kowitej nie przekraczaj?cej 1500 kg wyposa?ony w lokalizator GPS – min. 4 szt. Wykonawcy wspólnie ubiegaj?cy si? o udzielenie niniejszego zamówienia musz? wykaza?, ?e ??cznie spe?niaj? ten warunek. Uwaga: Sprz?t wykorzystywany do us?ug zwi?zanych z zimowym utrzymaniem dróg (w tym chodników) powiatowych i wojewódzkich musi by? wyposa?ony w lokalizatory GPS. Wykonawca jest zobowi?zany do udost?pnienia Zamawiaj?cemu mo?liwo?ci ci?g?ego monitorowania pozycji sprz?tu ww. Wszystkie dane GPS musz? by? dost?pne on-line w jednym portalu. Wykonawca jest zobowi?zany zapewni? Zamawiaj?cemu mo?liwo?? wgl?du zarówno do aktualnych danych GPS jak i historii przechowywanej w portalu min. 60 dni. Mo?liwo?? odczytu danych GPS musi by? zapewniona przez Wykonawc? przez ca?y okres trwania umowy. c) Wykonawca musi mie? do dyspozycji minimum 10 osób do wykonania zamówienia posiadaj?ce co najmniej 2-letnie do?wiadczenie zawodowe w uczestniczeniu w zimowym utrzymaniu dróg publicznych w tym co najmniej: 2 osoby nadzoruj?ce prac?. Wykonawcy wspólnie ubiegaj?cy si? o udzielenie niniejszego zamówienia musz? wykaza?, ?e ??cznie spe?niaj? ten warunek.
Zamawiaj?cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu imion i nazwisk osób wykonuj?cych czynno?ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj? o kwalifikacjach zawodowych lub do?wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre?lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj?cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj?cy przewiduje nast?puj?ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre?lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O?WIADCZE? SK?ADANYCH PRZEZ WYKONAWC? W CELU WST?PNEGO POTWIERDZENIA, ?E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE?NIA WARUNKI UDZIA?U W POST?POWANIU ORAZ SPE?NIA KRYTERIA SELEKCJI
O?wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe?nianiu warunków udzia?u w post?powaniu
Tak
O?wiadczenie o spe?nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ O?WIADCZE? LUB DOKUMENTÓW , SK?ADANYCH PRZEZ WYKONAWC? W POST?POWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO?CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z w?a?ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia?alno?ci gospodarczej, je?eli odr?bne przepisy wymagaj? wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj?cych si? o zamówienie, ww. dokument sk?ada ka?dy z Wykonawców.
III.5) WYKAZ O?WIADCZE? LUB DOKUMENTÓW SK?ADANYCH PRZEZ WYKONAWC? W POST?POWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO?CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE?NIANIA WARUNKÓW UDZIA?U W POST?POWANIU:
a) wykazu us?ug wykonanych, a w przypadku ?wiadcze? okresowych lub ci?g?ych równie? wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up?ywem terminu sk?adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu, a je?eli okres prowadzenia dzia?alno?ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto?ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us?ugi zosta?y wykonane, oraz za??czeniem dowodów okre?laj?cych czy te us?ugi zosta?y wykonane lub s? wykonywane nale?ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s? referencje b?d? inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us?ugi by?y wykonywane, a w przypadku ?wiadcze? okresowych lub ci?g?ych s? wykonywane, a je?eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyska? tych dokumentów – o?wiadczenie wykonawcy; w przypadku ?wiadcze? okresowych lub ci?g?ych nadal wykonywanych referencje b?d? inne dokumenty potwierdzaj?ce ich nale?yte wykonywanie powinny by? wydane nie wcze?niej ni? 3 miesi?ce przed up?ywem terminu sk?adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu; zgodnie z tre?ci? Formularza 6. b) Wykaz narz?dzi, wyposa?enia zak?adu lub urz?dze? technicznych dost?pnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj? o podstawie do dysponowania tymi zasobami zgodnie z tre?ci? Formularza 7. c) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawc? do realizacji zamówienia publicznego w szczególno?ci odpowiedzialnych za ?wiadczenie us?ug, kontrol? jako?ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnie?, do?wiadczenia i wykszta?cenia niezb?dnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak?e zakresu wykonywanych przez nie czynno?ci, oraz informacj? o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z tre?ci? Formularza 8.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O?WIADCZE? LUB DOKUMENTÓW SK?ADANYCH PRZEZ WYKONAWC? W POST?POWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO?CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wype?niony, podpisany przez osob? uprawnion? Formularz nr 1 do SIWZ - Oferta, 2. Wype?niony, podpisany przez osob? uprawnion? Formularz nr 2 do SIWZ - kosztorys ?lepy 3. Pe?nomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów z?o?onych wraz z ofert?, 4. Pisemne zobowi?zanie podmiotów oddaj?cych do dyspozycji Wykonawcy niezb?dne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia-je?eli dotyczy. 5.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiaj?cemu o?wiadczenie zgodnie z tre?ci? formularza 5 o przynale?no?ci lub braku przynale?no?ci do tej samej grupy kapita?owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze z?o?eniem o?wiadczenia, Wykonawca mo?e przedstawi? dowody, ?e powi?zania z innym Wykonawc? nie prowadz? do zak?ócenia konkurencji w post?powaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj?cych si? o zamówienie, o?wiadczenie sk?ada ka?dy z Wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj?cy ??da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
11.1. Zamawiaj?cy ??da od wykonawców wniesienia wadium w wysoko?ci 10.000,00 z? Wadium nale?y wnie?? przed up?ywem terminu sk?adania ofert. Wadium mo?e by? wnoszone w jednej lub kilku nast?puj?cych formach: 1) pieni?dzu; 2) por?czeniach bankowych lub por?czeniach spó?dzielczej kasy oszcz?dno?ciowo-kredytowej, z tym ?e por?czenie kasy jest zawsze por?czeniem pieni??nym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) por?czeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsi?biorczo?ci (Dz. U. z 2016 poz. 359 ze zm.). Wadium wnoszone w pieni?dzu nale?y wnie?? w terminie wcze?niejszym, tak by przed godz. 09:00 dnia 26.09.2018r. oferta by?a zabezpieczona wadium. Wadium wnoszone w pieni?dzu nale?y wp?aci? przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj?cego tj. Bank Spó?dzielczy w Pszczynie Nr 16 8448 0004 0009 2294 2028 0003. Zamawiaj?cy b?dzie uwa?a? wadium wniesione w pieni?dzu za z?o?one w oznaczonym terminie, je?eli przed up?ywem tego terminu kwota wadium wp?ynie na wskazany rachunek Zamawiaj?cego. Wadium w postaci niepieni??nej nale?y w formie orygina?u z?o?y? w sekretariacie Zamawiaj?cego do dnia 26.09.2018r. do godz. 09:00. Zamawiaj?cy odrzuci ofert? Wykonawcy, który nie wniós? wadium lub wniós? wadium w sposób nieprawid?owy. 11.2. Ww. gwarancje powinny by? sporz?dzone zgodnie z obowi?zuj?cymi na dzie? wszcz?cia postepowania przepisami prawa. 11.3. Wa?no?? wadium w formie niepieni??nej winna obejmowa? ca?y okres zwi?zania ofert?. 11.4. Gwarancja wadialna powinna wymienia? nazwy wszystkich podmiotów dzia?aj?cych wspólnie lub mo?e zosta? wystawiona tylko na jednego z Wykonawców wspólnie ubiegaj?cych si? o udzielenie zamówienia (nawet bez wyra?nego wskazania w jego tre?ci wielo?ci wykonawców sk?adaj?cych ofert?) pod takim jednak warunkiem, ?e ten?e podmiot jest prawid?owo umocowanym pe?nomocnikiem, uprawnionym do dzia?ania w imieniu i na rzecz wszystkich wspó?wykonawców. 11.5. Gwarancja wadialna musi okre?la? przypadki uprawniaj?ce Zamawiaj?cego do zatrzymania wadium tj. przez odes?anie do w?a?ciwych przepisów tj. art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp, t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm., lub opisowo. 11.6. Zamawiaj?cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Pzp. 11.7. Zamawiaj?cy zwróci wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp.

IV.1.3) Przewiduje si? udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale?y poda? informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga si? z?o?enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do??czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza si? z?o?enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do??czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga si? z?o?enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza si? z?o?enie oferty wariantowej
Nie
Z?o?enie oferty wariantowej dopuszcza si? tylko z jednoczesnym z?o?eniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan? zaproszeni do udzia?u w post?powaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og?oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa b?dzie zawarta:

Czy przewiduje si? ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której b?d? zamieszczone dodatkowe informacje dotycz?ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza si? z?o?enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje si? pobranie ze z?o?onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz?dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og?oszeniem) Nie
Nale?y poda? adres strony internetowej, na której aukcja b?dzie prowadzona:

Nale?y wskaza? elementy, których warto?ci b?d? przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje si? ograniczenia co do przedstawionych warto?ci, wynikaj?ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale?y poda?, które informacje zostan? udost?pnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki b?dzie termin ich udost?pnienia:
Informacje dotycz?ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób post?powania w toku aukcji elektronicznej i jakie b?d? warunki, na jakich wykonawcy b?d? mogli licytowa? (minimalne wysoko?ci post?pie?):
Informacje dotycz?ce wykorzystywanego sprz?tu elektronicznego, rozwi?za? i specyfikacji technicznych w zakresie po??cze?:
Wymagania dotycz?ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z?o?yli nowych post?pie?, zostan? zakwalifikowani do nast?pnego etapu:
Warunki zamkni?cia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas reakcji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og?oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og?oszeniem
Minimalne wymagania, które musz? spe?nia? wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze?enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wst?pnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia? negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale?y poda? informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczb? etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymaga? zamawiaj?cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko?ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi?zania stanowi?ce podstaw? do sk?adania ofert, je?eli zamawiaj?cy przewiduje nagrody:

Wst?pny harmonogram post?powania:

Podzia? dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi?za?:
Nale?y poda? informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj?ce minimalne wymagania, którym musz? odpowiada? wszystkie oferty:

Podzia? negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj?cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której b?dzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dost?pny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz?ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz?dze? informatycznych:
Sposób post?powania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre?lenie minimalnych wysoko?ci post?pie?:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z?o?yli nowych post?pie?, zostan? zakwalifikowani do nast?pnego etapu:
Termin sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkni?cia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostan? wprowadzone do tre?ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotycz?ce zabezpieczenia nale?ytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje si? istotne zmiany postanowie? zawartej umowy w stosunku do tre?ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale?y wskaza? zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiaj?cy przewiduje mo?liwo?? dokonania zmian postanowie? zawartej umowy w przypadkach wymienionych w ust. 2 - 5. 2. Zmiany ogólne dotycz?ce: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiaj?cego/Wykonawcy, b) zmiana osób wyst?puj?cych po stronie Zamawiaj?cego/Wykonawcy, c) zmiana b?d?ca skutkiem poprawy omy?ki pisarskiej lub rachunkowej, 3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy jest mo?liwa je?eli czas wyst?powania warunków zimowych b?dzie d?u?szy ni? przewidziano w umowie zmiana jest mo?liwa z zachowaniem zasady wyd?u?enia umowy o ilo?? dni wyst?powania warunków zimowych. Zmiana mo?e nast?pi? wy??cznie na wniosek Zamawiaj?cego. 4. Zmiany rzutuj?ce na wynagrodzenie: Warto?? przedmiotu umowy okre?lona w § 2 ust. 1 mo?e ulec zmianie w przypadku: 1) zmiany zakresu przedmiotu umowy w wyniku rezygnacji przez Zamawiaj?cego z realizacji cz??ci przedmiotu umowy wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, 2) zmiany stawki podatku od towarów i us?ug. Nowa warto?? brutto przedmiotu umowy zostanie wyliczona z zastosowaniem nast?puj?cego wzoru: warto?? netto wym. w § 2 ust. 1 lit. a umowy + nowa stawka podatku VAT = warto?? brutto. 3) zmiany wysoko?ci minimalnego wynagrodzenia za prac? albo wysoko?ci minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa?dziernika 2002r o minimalnym wynagrodzeniu za prac? je?eli zmiany te b?d? mia?y wp?yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawc?, 4) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo?ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko?ci stawki sk?adki na ubezpieczenia spo?eczne lub zdrowotne je?eli zmiany te b?d? mia?y wp?yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawc? 5) zmiany warto?ci przedmiotu zamówienia, spowodowan? dodaniem rodzaju i ilo?ci zakresu prac obejmuj?cych us?ug?, w zakresie nie wi?kszym ni? 50% umownej warto?ci przedmiotu zamówienia podstawowego. Podstaw? ustalenia nowej ceny b?dzie iloczyn niezmienionych stawek i narzutów z kosztorysu ofertowego i ilo?ci wymaganych robót. 5. Pozosta?e zmiany: 1) gdy zaistnieje inna okoliczno?? prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkuj?ca niemo?liwo?ci? wykonania lub nale?ytego wykonania przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, Wszystkie powy?sze postanowienia stanowi? katalog zmian, na które Zamawiaj?cy mo?e wyrazi? zgod?. Nie stanowi? jednocze?nie zobowi?zania do wyra?enia takiej zgody. 6. Okre?la si? nast?puj?cy tryb dokonywania zmian postanowie? umowy: 1) Sposób inicjowania zmian: a) Wykonawca wnioskuje do Zamawiaj?cego w sprawie mo?liwo?ci dokonania wskazanej zmiany, b) Zamawiaj?cy wnioskuje do Wykonawcy w sprawie mo?liwo?ci dokonania wskazanej zmiany, 2) Strona wyst?puj?ca o zmian? postanowie? zawartej umowy zobowi?zana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczno?ci, a w przypadku zmiany wysoko?ci wynagrodzenia – do przed?o?enia szczegó?owego sposobu wyliczenia okre?laj?cego wysoko?? wynagrodzenia po zmianie, w tym wp?ywu zmian wym. w ust. 4 pkt. 3 i 4, na wysoko?? wynagrodzenia. 3) Przyczyny dokonania zmian postanowie? umowy oraz uzasadnienie takich zmian nale?y opisa? w stosownych dokumentach (notatka s?u?bowa, pismo Wykonawcy, protokó? konieczno?ci, itp.). 4) Wniosek o zmian? postanowie? umowy musi by? wyra?ony na pi?mie. 5) W rezultacie dokonania czynno?ci opisanych powy?ej mo?e doj?? do podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotuje Zamawiaj?cy. 7. Wszelkie zmiany umowy wymagaj? formy pisemnej w drodze aneksu do umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udost?pniania informacji o charakterze poufnym (je?eli dotyczy):

?rodki s?u??ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk?adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu:
Data: 2018-09-26, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk?adania wniosków, ze wzgl?du na piln? potrzeb? udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og?oszeniem):
Nie
Wskaza? powody:

J?zyk lub j?zyki, w jakich mog? by? sporz?dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu
> j?zyk polski
IV.6.3) Termin zwi?zania ofert?: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk?adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje si? uniewa?nienie post?powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ?rodków pochodz?cych z bud?etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj?cych zwrotowi ?rodków z pomocy udzielonej przez pa?stwa cz?onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia?y by? przeznaczone na sfinansowanie ca?o?ci lub cz??ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje si? uniewa?nienie post?powania o udzielenie zamówienia, je?eli ?rodki s?u??ce sfinansowaniu zamówie? na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj?cy zamierza? przeznaczy? na sfinansowanie ca?o?ci lub cz??ci zamówienia, nie zosta?y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA??CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ?CE OFERT CZ??CIOWYCH

Ilość wyświetleń: 423

powrót

Wyszukiwarka

© 2010-2018 © pless intermedia. Wszelkie prawa zastrzeżone.