Przebudowa obiektu mostowego o numerze JNI 01024803 w ci?gu ulicy Piaskowej w Suszcu

Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynia

Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynia

Pszczyna

Dodano: Piątek, 17 lipca 2020 r.

Termin: Środa, 5 sierpnia 2020 r. godz. 09:00

Og?oszenie nr 563738-N-2020 z dnia 2020-07-17 r.
Powiatowy Zarz?d Dróg w Pszczynie: Przebudowa obiektu mostowego o numerze JNI 01024803 w ci?gu ulicy Piaskowej w Suszcu
OG?OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie og?oszenia: Zamieszczanie obowi?zkowe
Og?oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó?finansowanego ze ?rodków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog? ubiega? si? wy??cznie zak?ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia?alno??, lub dzia?alno?? ich wyodr?bnionych organizacyjnie jednostek, które b?d? realizowa?y zamówienie, obejmuje spo?eczn? i zawodow? integracj? osób b?d?cych cz?onkami grup spo?ecznie marginalizowanych
Nie

Nale?y poda? minimalny procentowy wska?nik zatrudnienia osób nale??cych do jednej lub wi?cej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni? 30%, osób zatrudnionych przez zak?ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ?CY
Post?powanie przeprowadza centralny zamawiaj?cy
Nie
Post?powanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj?cy powierzy?/powierzyli przeprowadzenie post?powania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj?cy powierzy?/powierzyli prowadzenie post?powania:
Post?powanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj?cych
Nie

Je?eli tak, nale?y wymieni? zamawiaj?cych, którzy wspólnie przeprowadzaj? post?powanie oraz poda? adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Post?powanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj?cymi z innych pa?stw cz?onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania post?powania wspólnie z zamawiaj?cymi z innych pa?stw cz?onkowskich Unii Europejskiej – maj?ce zastosowanie krajowe prawo zamówie? publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarz?d Dróg w Pszczynie, krajowy numer identyfikacyjny 27629196300000, ul. ul. Sygiety?skiego 20 , 43-200 Pszczyna, woj. ?l?skie, pa?stwo Polska, tel. 32 212-80-68, e-mail pzd.pszczyna@gmail.com, faks 32 212-80-69.
Adres strony internetowej (URL): www.pzd.powiat.pszczyna.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo?na uzyska? dost?p do narz?dzi i urz?dze? lub formatów plików, które nie s? ogólnie dost?pne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ?CEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorz?dowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je?eli dotyczy):
Podzia? obowi?zków mi?dzy zamawiaj?cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania post?powania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania post?powania z zamawiaj?cymi z innych pa?stw cz?onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj?cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie post?powania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie post?powania odpowiadaj? pozostali zamawiaj?cy, czy zamówienie b?dzie udzielane przez ka?dego z zamawiaj?cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta?ych zamawiaj?cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe?ny i bezpo?redni dost?p do dokumentów z post?powania mo?na uzyska? pod adresem (URL)
Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona b?dzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pzd.powiat.pszczyna.pl

Dost?p do dokumentów z post?powania jest ograniczony - wi?cej informacji mo?na uzyska? pod adresem
Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu nale?y przesy?a?:
Elektronicznie
Nie
adres


Dopuszczone jest przes?anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes?anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za po?rednictwem operatora pocztowego, osobi?cie lub za po?rednictwem pos?a?ca
Adres:
Powiatowy Zarz?d Dróg w Pszczynie, ul. Sygiety?skiego 20, 43-200 Pszczyna, Sekretariat Parter

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narz?dzi i urz?dze? lub formatów plików, które nie s? ogólnie dost?pne
Nie
Nieograniczony, pe?ny, bezpo?redni i bezp?atny dost?p do tych narz?dzi mo?na uzyska? pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj?cego: Przebudowa obiektu mostowego o numerze JNI 01024803 w ci?gu ulicy Piaskowej w Suszcu
Numer referencyjny: PZD-ZP-WM.2711.19.2020
Przed wszcz?ciem post?powania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo?liwo?ci sk?adania ofert cz??ciowych
Zamówienie podzielone jest na cz??ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu mo?na sk?ada? w odniesieniu do:

Zamawiaj?cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ??cznie nast?puj?cych cz??ci lub grup cz??ci:

Maksymalna liczba cz??ci zamówienia, na które mo?e zosta? udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko??, zakres, rodzaj i ilo?? dostaw, us?ug lub robót budowlanych lub okre?lenie zapotrzebowania i wymaga? ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre?lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us?ug? lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa obiektu mostowego o numerze JNI 01024803 w ci?gu ulicy Piaskowej. Zakres robót obejmuje ni?ej wymienione prace: - rozbiórka p?yty ?elbetowej ustroju no?nego, wyposa?enia istniej?cego wiaduktu, oraz nawierzchni jezdni i chodników na dojazdach. - odtworzenie betonowej p?yty pomostu. - odbudowie warstw nawierzchni jezdni i chodników na obiekcie i dojazdach oraz monta?u elementów wyposa?enia. - naprawa podpór (przyczó?ków i filarów). - odbudowa schodów skarpowych. - budowa systemu odprowadzenia wód deszczowych i roztopowych wraz z w??czeniem do istniej?cego rowu. - umocnienie skarp istniej?cego rowu. - umocnienie sto?ków skarpowych oraz wykonaniu pozosta?ych robót towarzysz?cych. Szczegó?owe okre?lenie przedmiotu zamówienia zawiera Szczegó?owa Specyfikacja Techniczna stanowi?ca Za??cznik nr 2 do SIWZ, Kosztorys ?lepy stanowi?cy Formularz nr 2 do SIWZ i dokumentacja projektowa.

II.5) G?ówny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45232452-5
45233320-8
45233000-9
45221111-3


II.6) Ca?kowita warto?? zamówienia (je?eli zamawiaj?cy podaje informacje o warto?ci zamówienia):
Warto?? bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa ca?kowita maksymalna warto?? w ca?ym okresie obowi?zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje si? udzielenie zamówie?, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre?lenie przedmiotu, wielko?ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan? udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane b?dzie zamówienie lub okres, na który zosta?a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta? ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi?cach: lub dniach:
lub
data rozpocz?cia: lub zako?czenia: 2021-08-30
Okres w miesi?cach Okres w dniach Data rozpocz?cia Data zako?czenia
2021-08-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA?U W POST?POWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre?lonej dzia?alno?ci zawodowej, o ile wynika to z odr?bnych przepisów
Okre?lenie warunków: Zamawiaj?cy nie okre?la szczegó?owych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre?lenie warunków: Zamawiaj?cy nie okre?la szczegó?owych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno?? techniczna lub zawodowa
Okre?lenie warunków: a) Wykonawca musi wykaza?, ?e wykona? nie wcze?niej ni? w okresie ostatnich 5 lat przed up?ywem terminu sk?adania ofert, a je?eli okres prowadzenia dzia?alno?ci jest krótszy - w tym okresie minimum jedn? robot? budowlan? zwi?zan? z przebudow?, budow? lub remontem obiektu mostowego w ci?gu drogi gminnej lub powiatowej lub wojewódzkiej lub krajowej na kwot? minimum 2.000.000,00 z? brutto oraz do??czy? dowody, okre?laj?ce, czy te roboty budowlane zosta?y wykonane nale?ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid?owo uko?czone. Wykonawcy wspólnie ubiegaj?cy si? o udzielenie niniejszego zamówienia musz? wykaza? ?e jeden z nich spe?nia ww. warunek samodzielnie. b) Wykonawca musi mie? do dyspozycji 1 osob? do kierowania budow? lub robotami budowlanymi - kierownika budowy, posiadaj?cego uprawnienia w specjalno?ci mostowej lub równowa?ne wydane na podstawie poprzednio obowi?zuj?cych przepisów. Wykonawcy wspólnie ubiegaj?cy si? o udzielenie niniejszego zamówienia musz? wykaza?, ?e ??cznie spe?niaj? ten warunek.
Zamawiaj?cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu imion i nazwisk osób wykonuj?cych czynno?ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj? o kwalifikacjach zawodowych lub do?wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre?lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj?cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj?cy przewiduje nast?puj?ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre?lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O?WIADCZE? SK?ADANYCH PRZEZ WYKONAWC? W CELU WST?PNEGO POTWIERDZENIA, ?E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE?NIA WARUNKI UDZIA?U W POST?POWANIU ORAZ SPE?NIA KRYTERIA SELEKCJI
O?wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe?nianiu warunków udzia?u w post?powaniu
Tak
O?wiadczenie o spe?nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ O?WIADCZE? LUB DOKUMENTÓW , SK?ADANYCH PRZEZ WYKONAWC? W POST?POWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO?CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z w?a?ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia?alno?ci gospodarczej, je?eli odr?bne przepisy wymagaj? wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj?cych si? o zamówienie, ww. dokument sk?ada ka?dy z Wykonawców.
III.5) WYKAZ O?WIADCZE? LUB DOKUMENTÓW SK?ADANYCH PRZEZ WYKONAWC? W POST?POWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO?CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE?NIANIA WARUNKÓW UDZIA?U W POST?POWANIU:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze?niej ni? w okresie ostatnich 5 lat przed up?ywem terminu sk?adania ofert a je?eli okres prowadzenia dzia?alno?ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto?ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta?y wykonane, z za??czeniem dowodów okre?laj?cych czy te roboty budowlane zosta?y wykonane nale?ycie, w szczególno?ci informacji o tym czy roboty zosta?y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid?owo uko?czone, przy czym dowodami o których mowa s? referencje b?d? inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by?y wykonywane, a je?eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyska? tych dokumentów – inne dokumenty; zgodnie z tre?ci? formularza 6. b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawc? do realizacji zamówienia publicznego w szczególno?ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnie?, do?wiadczenia i wykszta?cenia niezb?dnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak?e zakresu wykonywanych przez nie czynno?ci, oraz informacj? o podstawie do dysponowania tymi osobami; zgodnie z tre?ci? formularza 7.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O?WIADCZE? LUB DOKUMENTÓW SK?ADANYCH PRZEZ WYKONAWC? W POST?POWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO?CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wype?niony, podpisany przez osob? uprawnion? Formularz nr 1 do SIWZ - Oferta, 2. Wype?niony, podpisany przez osob? uprawnion? Formularz nr 2 do SIWZ - kosztorys ?lepy 3. Pe?nomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów z?o?onych wraz z ofert?, 4. Pisemne zobowi?zanie podmiotów oddaj?cych do dyspozycji Wykonawcy niezb?dne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia-je?eli dotyczy. 5.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiaj?cemu o?wiadczenie zgodnie z tre?ci? formularza 5 o przynale?no?ci lub braku przynale?no?ci do tej samej grupy kapita?owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze z?o?eniem o?wiadczenia, Wykonawca mo?e przedstawi? dowody, ?e powi?zania z innym Wykonawc? nie prowadz? do zak?ócenia konkurencji w post?powaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj?cych si? o zamówienie, o?wiadczenie sk?ada ka?dy z Wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj?cy ??da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
11.1. Zamawiaj?cy ??da od wykonawców wniesienia wadium w wysoko?ci 40.000,00 z? Wadium nale?y wnie?? przed up?ywem terminu sk?adania ofert. Wadium mo?e by? wnoszone w jednej lub kilku nast?puj?cych formach: 1) pieni?dzu; 2) por?czeniach bankowych lub por?czeniach spó?dzielczej kasy oszcz?dno?ciowo-kredytowej, z tym ?e por?czenie kasy jest zawsze por?czeniem pieni??nym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) por?czeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsi?biorczo?ci (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 299). Wadium wnoszone w pieni?dzu nale?y wnie?? w terminie wcze?niejszym, tak by przed godz. 09:00 dnia 03.08.2020 r. oferta by?a zabezpieczona wadium. Wadium wnoszone w pieni?dzu nale?y wp?aci? przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj?cego tj. Bank Spó?dzielczy w Pszczynie Nr 16 8448 0004 0009 2294 2028 0003. Zamawiaj?cy b?dzie uwa?a? wadium wniesione w pieni?dzu za z?o?one w oznaczonym terminie, je?eli przed up?ywem tego terminu kwota wadium wp?ynie na wskazany rachunek Zamawiaj?cego. Wadium w postaci niepieni??nej nale?y w formie orygina?u z?o?y? w sekretariacie Zamawiaj?cego do dnia 03.08.2020 r. do godz. 09:00. Zamawiaj?cy odrzuci ofert? Wykonawcy, który nie wniós? wadium lub wniós? wadium w sposób nieprawid?owy. 11.2. Ww. gwarancje powinny by? sporz?dzone zgodnie z obowi?zuj?cymi na dzie? wszcz?cia postepowania przepisami prawa. 11.3. Wa?no?? wadium w formie niepieni??nej winna obejmowa? ca?y okres zwi?zania ofert?. 11.4. Gwarancja wadialna powinna wymienia? nazwy wszystkich podmiotów dzia?aj?cych wspólnie lub mo?e zosta? wystawiona tylko na jednego z Wykonawców wspólnie ubiegaj?cych si? o udzielenie zamówienia (nawet bez wyra?nego wskazania w jego tre?ci wielo?ci wykonawców sk?adaj?cych ofert?) pod takim jednak warunkiem, ?e ten?e podmiot jest prawid?owo umocowanym pe?nomocnikiem, uprawnionym do dzia?ania w imieniu i na rzecz wszystkich wspó?wykonawców. 11.5. Gwarancja wadialna musi okre?la? przypadki uprawniaj?ce Zamawiaj?cego do zatrzymania wadium tj. przez odes?anie do w?a?ciwych przepisów tj. art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp, lub opisowo. 11.6. Zamawiaj?cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Pzp. 11.7. Zamawiaj?cy zwróci wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp.

IV.1.3) Przewiduje si? udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale?y poda? informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga si? z?o?enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do??czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza si? z?o?enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do??czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga si? z?o?enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza si? z?o?enie oferty wariantowej
Nie
Z?o?enie oferty wariantowej dopuszcza si? tylko z jednoczesnym z?o?eniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan? zaproszeni do udzia?u w post?powaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og?oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa b?dzie zawarta:

Czy przewiduje si? ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której b?d? zamieszczone dodatkowe informacje dotycz?ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza si? z?o?enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje si? pobranie ze z?o?onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz?dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og?oszeniem) Nie
Nale?y poda? adres strony internetowej, na której aukcja b?dzie prowadzona:

Nale?y wskaza? elementy, których warto?ci b?d? przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje si? ograniczenia co do przedstawionych warto?ci, wynikaj?ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale?y poda?, które informacje zostan? udost?pnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki b?dzie termin ich udost?pnienia:
Informacje dotycz?ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób post?powania w toku aukcji elektronicznej i jakie b?d? warunki, na jakich wykonawcy b?d? mogli licytowa? (minimalne wysoko?ci post?pie?):
Informacje dotycz?ce wykorzystywanego sprz?tu elektronicznego, rozwi?za? i specyfikacji technicznych w zakresie po??cze?:
Wymagania dotycz?ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z?o?yli nowych post?pie?, zostan? zakwalifikowani do nast?pnego etapu:
Warunki zamkni?cia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 30,00
Termin wykonania przedmiotu zamówienia 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og?oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og?oszeniem
Minimalne wymagania, które musz? spe?nia? wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze?enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wst?pnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia? negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale?y poda? informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczb? etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymaga? zamawiaj?cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko?ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi?zania stanowi?ce podstaw? do sk?adania ofert, je?eli zamawiaj?cy przewiduje nagrody:

Wst?pny harmonogram post?powania:

Podzia? dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi?za?:
Nale?y poda? informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj?ce minimalne wymagania, którym musz? odpowiada? wszystkie oferty:

Podzia? negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj?cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której b?dzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dost?pny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz?ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz?dze? informatycznych:
Sposób post?powania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre?lenie minimalnych wysoko?ci post?pie?:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z?o?yli nowych post?pie?, zostan? zakwalifikowani do nast?pnego etapu:
Termin sk?adania wniosków o dopuszczenie do udzia?u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkni?cia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostan? wprowadzone do tre?ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotycz?ce zabezpieczenia nale?ytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje si? istotne zmiany postanowie? zawartej umowy w stosunku do tre?ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale?y wskaza? zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiaj?cy przewiduje mo?liwo?? dokonania zmian postanowie? zawartej umowy w przypadkach wymienionych w ust. 2 - 6. 2. Zmiany ogólne dotycz?ce: 1) zmiana adresu/siedziby Zamawiaj?cego/Wykonawcy, 2) zmiana osób wyst?puj?cych po stronie Zamawiaj?cego/Wykonawcy, okre?lona w § 4 3) zmiana b?d?ca skutkiem poprawy oczywistej omy?ki pisarskiej lub rachunkowej 4) zmiana Wykonawcy tylko i wy??cznie w przypadku sukcesji generalnej, przekszta?cenia, dziedziczenia spó?ek handlowych zgodnie z ksh, sukcesji z mocy prawa. 3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy: 1) o czas opó?nienia, je?li opó?nienie to wynika z przyczyn le??cych po stronie Zamawiaj?cego i je?eli takie opó?nienie jest lub b?dzie mia?o wp?yw na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie nast?puj?cych obowi?zków Zamawiaj?cego: a) przekazanie terenu robót, b) przekazanie wymaganych dokumentów c) wstrzymanie robót przez Zamawiaj?cego d) konieczno?? usuni?cia b??dów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub SST 2) Wyst?pienie opó?nienia w dokonaniu okre?lonych czynno?ci lub ich zaniechanie przez w?a?ciwe organy administracji publicznej, które nie s? nast?pstwem okoliczno?ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno??, 3) Wyst?pienie opó?nie? w wydawaniu decyzji, zezwole?, uzgodnie? itp., do wydania których w?a?ciwe organy s? zobowi?zane na mocy przepisów prawa, je?eli opó?nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zosta? wydane oraz nie s? nast?pstwem okoliczno?ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno??, 4) wyst?pienie braku mo?liwo?ci wykonania robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale?nych od Wykonawcy, 5) przed?u?enie procedury przetargowej, 6) uwarunkowania spo?eczne (protesty, listy, petycje, itp.), 7) konieczno?? prowadzenia uzgodnie? z w?a?cicielami urz?dze? obcych lub w?a?cicielami nieruchomo?ci, 8) konieczno?? wykonania robót zamiennych lub innych niezb?dnych do wykonania przedmiotu umowy oraz konieczno?? wykonania robót dodatkowych w tym okre?lonych w art. 144 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, których wykonanie wstrzyma lub opó?ni realizacj? przedmiotu umowy lub doprowadzi do wyst?pienia niebezpiecze?stwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty robotami w zakresie niezb?dnym do unikni?cia lub usuni?cia tych kolizji, 9) zmiany stanu prawnego w przypadku gdy zmianie uleg?y przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, 10) wyst?pienie warunków geotechnicznych, których nie mo?na by?o przewidzie?, 11) wyst?pienie przeszkód w gruncie w tym: niewybuchów, niewypa?ów, wykopalisk, niezinwentaryzowanych sieci i przy??czy, przeszkód geologicznych, 12) wyst?pienie odmiennych od przyj?tych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególno?ci istnienie niezinwentaryzowanych lub b??dnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych lub podziemnych urz?dze?, instalacji lub urz?dze? infrastrukturalnych, 13) rezygnacj? z cz??ci robót, 14) si?? wy?sz? (pkt. 19.3. SIWZ) - Wykonawca nie b?dzie mia? prawa do przed?u?enia terminu wykonania przedmiotu umowy je?li przed?u?enie terminu wynika z przyczyn le??cych po stronie Wykonawcy. - W przypadku wyst?pienia którejkolwiek z okoliczno?ci, wymienionych w ust. 3 pkt. 1 do 14 termin wykonania umowy mo?e ulec odpowiedniemu przed?u?eniu o czas niezb?dny do zako?czenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale?yty, nie d?u?ej jednak ni? o okres trwania tych okoliczno?ci. - Wykonawca nie mo?e ??da? zwi?kszenia wynagrodzenia lub zwrotu innych kosztów bezpo?rednich lub po?rednich spowodowanych przestojem lub d?u?szym czasem wykonywania umowy. 4. Zmiana sposobu spe?nienia ?wiadczenia: 1) Zmiany technologiczne spowodowane w szczególno?ci nast?puj?cymi okoliczno?ciami: a) konieczno?? zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwi?za? technicznych/technologicznych, ni? wskazane w dokumentacji projektowej lub szczegó?owej specyfikacji technicznej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi?za? grozi?o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, b) odmienne od przyj?tych w dokumentacji projektowej lub szczegó?owej specyfikacji technicznej warunki geologiczne skutkuj?ce niemo?liwo?ci? zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych za?o?eniach technologicznych, c) odmienne od przyj?tych w dokumentacji projektowej lub szczegó?owej specyfikacji technicznej warunki terenowe, w szczególno?ci istnienie niezinwentaryzowanych lub b??dnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, d) zmiana decyzji, postanowie? lub uzgodnie? przez organy administracyjne i podmioty uzgadniaj?ce dokumentacj? projektow?, e) konieczno?? zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi?za? technicznych lub materia?owych ze wzgl?du na zmiany obowi?zuj?cego prawa, f) konieczno?? wykonania robót oraz usuni?cia wad w celu zmniejszenia zagro?enia, gdy zaistnieje wypadek wp?ywaj?cy na bezpiecze?stwo ?ycia, zdrowia, mienia, lub robót na terenie budowy, lub s?siaduj?cych nieruchomo?ci a inspektor nadzoru wyda? Wykonawcy polecenie wykonania robót, usuni?cia wad lub podj?cia innych czynno?ci w celu wyeliminowania lub zmniejszenia zagro?enia. - W przypadku wyst?pienia którejkolwiek z okoliczno?ci mo?liwa jest w szczególno?ci zmiana sposobu wykonania, materia?ów i technologii robót, zmiany lokalizacji budowanych urz?dze?, ograniczenie zakresu robót obj?tych umow? lub zmiana wysoko?ci wynagrodzenia. 5. Zmiany rzutuj?ce na wynagrodzenie: Warto?? przedmiotu umowy okre?lona w § 7 ust. 1 mo?e ulec zmianie w przypadku: 1) Zmiany zakresu przedmiotu umowy w wyniku rezygnacji przez Zamawiaj?cego z realizacji cz??ci przedmiotu umowy wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy; 2) Zmiany wynikaj?ce z konieczno?ci wprowadzenia robót zamiennych oraz robót dodatkowych; 3) Zmiany stawki podatku od towarów i us?ug; 4) Zmiana minimalnego wynagrodzenia za prac? albo minimalnej stawki godzinowej, o których mowa w ustawie z dnia 10 pa?dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za prac?; 5) Zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom spo?ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko?ci stawki sk?adki na ubezpieczenie spo?eczne lub zdrowotne; 6) Zmiana zasad gromadzenia i wysoko?ci wp?at do pracowniczych planów kapita?owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa?dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita?owych. 6. Pozosta?e zmiany: 1) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostan? ograniczone do zmian koniecznych powoduj?cych unikni?cie lub usuni?cie kolizji, 2) gdy zaistnieje inna okoliczno?? prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkuj?ca niemo?liwo?ci? wykonania lub nale?ytego wykonania przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, - W przypadku wyst?pienia którejkolwiek z okoliczno?ci mo?liwa jest w szczególno?ci zmiana sposobu wykonania, materia?ów i technologii robót, jak równie? zmiany lokalizacji budowanych urz?dze?, odpowiednia zmiana rozliczania lub zmiana wysoko?ci wynagrodzenia. 7. Wszystkie powy?sze postanowienia stanowi? katalog zmian, na które Zamawiaj?cy mo?e wyrazi? zgod? i nie stanowi? jednocze?nie zobowi?zania do wyra?enia takiej zgody. 8. Okre?la si? nast?puj?cy tryb dokonywania zmian postanowie? umowy: 1) Sposób inicjowania zmian: a) Wykonawca wnioskuje do Zamawiaj?cego w sprawie mo?liwo?ci dokonania wskazanej zmiany, b) Zamawiaj?cy wnioskuje do Wykonawcy w sprawie mo?liwo?ci dokonania wskazanej zmiany, 2) Strona wyst?puj?ca o zmian? postanowie? zawartej umowy zobowi?zana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczno?ci, a w przypadku zmiany wysoko?ci wynagrodzenia – do przed?o?enia szczegó?owego sposobu wyliczenia okre?laj?cego wysoko?? wynagrodzenia po zmianie. 3) Przyczyny dokonania zmian postanowie? umowy oraz uzasadnienie takich zmian nale?y opisa? w stosownych dokumentach (notatka s?u?bowa, pismo Wykonawcy, protokó? konieczno?ci, itp.). 4) Wniosek o zmian? postanowie? umowy musi by? wyra?ony na pi?mie. 5) W rezultacie dokonania czynno?ci opisanych powy?ej mo?e doj?? do podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotuje Zamawiaj?cy. 9. Wszelkie zmiany umowy wymagaj? formy pisemnej w drodze aneksu do umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udost?pniania informacji o charakterze poufnym (je?eli dotyczy):

?rodki s?u??ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk?adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu:
Data: 2020-08-03, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk?adania wniosków, ze wzgl?du na piln? potrzeb? udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og?oszeniem):
Nie
Wskaza? powody:

J?zyk lub j?zyki, w jakich mog? by? sporz?dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu
> j?zyk polski
IV.6.3) Termin zwi?zania ofert?: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk?adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje si? uniewa?nienie post?powania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ?rodków, które mia?y by? przeznaczone na sfinansowanie ca?o?ci lub cz??ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA??CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ?CE OFERT CZ??CIOWYCH

Og?oszenie nr 540139357-N-2020 z dnia 29-07-2020 r.
Pszczyna:
OG?OSZENIE O ZMIANIE OG?OSZENIA
OG?OSZENIE DOTYCZY:
Og?oszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OG?OSZENIU
Numer: 563738-N-2020
Data: 17/07/2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJ?CY
Powiatowy Zarz?d Dróg w Pszczynie, Krajowy numer identyfikacyjny 27629196300000, ul. ul. Sygiety?skiego 20, 43-200 Pszczyna, woj. ?l?skie, pa?stwo Polska, tel. 32 212-80-68, e-mail pzd.pszczyna@gmail.com, faks 32 212-80-69.
Adres strony internetowej (url): www.pzd.powiat.pszczyna.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OG?OSZENIU
II.1) Tekst, który nale?y zmieni?:
Miejsce, w którym znajduje si? zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 1.2)
W og?oszeniu jest: Zamawiaj?cy ??da wniesienia wadium: Tak Informacja na temat wadium 11.1. Zamawiaj?cy ??da od wykonawców wniesienia wadium w wysoko?ci 40.000,00 z? Wadium nale?y wnie?? przed up?ywem terminu sk?adania ofert. Wadium mo?e by? wnoszone w jednej lub kilku nast?puj?cych formach: 1) pieni?dzu; 2) por?czeniach bankowych lub por?czeniach spó?dzielczej kasy oszcz?dno?ciowo-kredytowej, z tym ?e por?czenie kasy jest zawsze por?czeniem pieni??nym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) por?czeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsi?biorczo?ci (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 299). Wadium wnoszone w pieni?dzu nale?y wnie?? w terminie wcze?niejszym, tak by przed godz. 09:00 dnia 03.08.2020 r. oferta by?a zabezpieczona wadium. Wadium wnoszone w pieni?dzu nale?y wp?aci? przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj?cego tj. Bank Spó?dzielczy w Pszczynie Nr 16 8448 0004 0009 2294 2028 0003. Zamawiaj?cy b?dzie uwa?a? wadium wniesione w pieni?dzu za z?o?one w oznaczonym terminie, je?eli przed up?ywem tego terminu kwota wadium wp?ynie na wskazany rachunek Zamawiaj?cego. Wadium w postaci niepieni??nej nale?y w formie orygina?u z?o?y? w sekretariacie Zamawiaj?cego do dnia 03.08.2020 r. do godz. 09:00. Zamawiaj?cy odrzuci ofert? Wykonawcy, który nie wniós? wadium lub wniós? wadium w sposób nieprawid?owy. 11.2. Ww. gwarancje powinny by? sporz?dzone zgodnie z obowi?zuj?cymi na dzie? wszcz?cia postepowania przepisami prawa. 11.3. Wa?no?? wadium w formie niepieni??nej winna obejmowa? ca?y okres zwi?zania ofert?. 11.4. Gwarancja wadialna powinna wymienia? nazwy wszystkich podmiotów dzia?aj?cych wspólnie lub mo?e zosta? wystawiona tylko na jednego z Wykonawców wspólnie ubiegaj?cych si? o udzielenie zamówienia (nawet bez wyra?nego wskazania w jego tre?ci wielo?ci wykonawców sk?adaj?cych ofert?) pod takim jednak warunkiem, ?e ten?e podmiot jest prawid?owo umocowanym pe?nomocnikiem, uprawnionym do dzia?ania w imieniu i na rzecz wszystkich wspó?wykonawców. 11.5. Gwarancja wadialna musi okre?la? przypadki uprawniaj?ce Zamawiaj?cego do zatrzymania wadium tj. przez odes?anie do w?a?ciwych przepisów tj. art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp, lub opisowo. 11.6. Zamawiaj?cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Pzp. 11.7. Zamawiaj?cy zwróci wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp.
W og?oszeniu powinno by?: Zamawiaj?cy ??da wniesienia wadium: Tak Informacja na temat wadium 11.1. Zamawiaj?cy ??da od wykonawców wniesienia wadium w wysoko?ci 40.000,00 z? Wadium nale?y wnie?? przed up?ywem terminu sk?adania ofert. Wadium mo?e by? wnoszone w jednej lub kilku nast?puj?cych formach: 1) pieni?dzu; 2) por?czeniach bankowych lub por?czeniach spó?dzielczej kasy oszcz?dno?ciowo-kredytowej, z tym ?e por?czenie kasy jest zawsze por?czeniem pieni??nym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) por?czeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsi?biorczo?ci (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 299). Wadium wnoszone w pieni?dzu nale?y wnie?? w terminie wcze?niejszym, tak by przed godz. 09:00 dnia 05.08.2020 r. oferta by?a zabezpieczona wadium. Wadium wnoszone w pieni?dzu nale?y wp?aci? przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj?cego tj. Bank Spó?dzielczy w Pszczynie Nr 16 8448 0004 0009 2294 2028 0003. Zamawiaj?cy b?dzie uwa?a? wadium wniesione w pieni?dzu za z?o?one w oznaczonym terminie, je?eli przed up?ywem tego terminu kwota wadium wp?ynie na wskazany rachunek Zamawiaj?cego. Wadium w postaci niepieni??nej nale?y w formie orygina?u z?o?y? w sekretariacie Zamawiaj?cego do dnia 05.08.2020 r. do godz. 09:00. Zamawiaj?cy odrzuci ofert? Wykonawcy, który nie wniós? wadium lub wniós? wadium w sposób nieprawid?owy. 11.2. Ww. gwarancje powinny by? sporz?dzone zgodnie z obowi?zuj?cymi na dzie? wszcz?cia postepowania przepisami prawa. 11.3. Wa?no?? wadium w formie niepieni??nej winna obejmowa? ca?y okres zwi?zania ofert?. 11.4. Gwarancja wadialna powinna wymienia? nazwy wszystkich podmiotów dzia?aj?cych wspólnie lub mo?e zosta? wystawiona tylko na jednego z Wykonawców wspólnie ubiegaj?cych si? o udzielenie zamówienia (nawet bez wyra?nego wskazania w jego tre?ci wielo?ci wykonawców sk?adaj?cych ofert?) pod takim jednak warunkiem, ?e ten?e podmiot jest prawid?owo umocowanym pe?nomocnikiem, uprawnionym do dzia?ania w imieniu i na rzecz wszystkich wspó?wykonawców. 11.5. Gwarancja wadialna musi okre?la? przypadki uprawniaj?ce Zamawiaj?cego do zatrzymania wadium tj. przez odes?anie do w?a?ciwych przepisów tj. art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp, lub opisowo. 11.6. Zamawiaj?cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Pzp. 11.7. Zamawiaj?cy zwróci wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp.

Miejsce, w którym znajduje si? zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W og?oszeniu jest: Termin sk?adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu: Data: 2020-08-03, godzina: 09:00, Skrócenie terminu sk?adania wniosków, ze wzgl?du na piln? potrzeb? udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og?oszeniem): Nie Wskaza? powody: J?zyk lub j?zyki, w jakich mog? by? sporz?dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu > j?zyk polski
W og?oszeniu powinno by?: Termin sk?adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu: Data: 2020-08-05, godzina: 09:00, Skrócenie terminu sk?adania wniosków, ze wzgl?du na piln? potrzeb? udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og?oszeniem): Nie Wskaza? powody: J?zyk lub j?zyki, w jakich mog? by? sporz?dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia?u w post?powaniu > j?zyk polski

Ilość wyświetleń: 442

powrót

Miejscowości

Wyszukiwarka

© 2010-2020 © pless intermedia. Wszelkie prawa zastrzeżone.